Læs mere om de oftest stillede spørgsmål

Herunder finder I en række svar på de spørgsmål vi oftest modtager. Du er naturligvis velkommen til at kontakte os, hvis ikke du finder svar på dit spørgsmål, eller ønsker en uddybende forklaring.

OM ORDRER

Alle produkter hos Bambui består af bambus. Vi har designet vores bambus produkter, med fokus på miljø og bæredygtighed.

Når du bestiller en vare hos Bambui, er det kun muligt for os at hæve det beløb, som du godkendte, da du gennemførte din ordre. Grundet dette, er det derfor ikke muligt for Bambui, at tilføje yderligere produkter til din ordre.

For at tilføje produkter til en eksisterende ordre, skal du derfor oprette en ny bestilling.

Vi har dog mulighed for, hvis ikke din ordre allerede er sendt af sted, at samle hele din ordre, så den kan blive sendt afsted samlet.

Ja, når du har oprettet din bestilling, vil du modtage en faktura pr. angivne mail.

Såfremt din ordre ikke er pakket, eller under behandling, kan du annullere din ordre. Annullering skal ske til vores e-mail på info@bambui.dk.

LEVERING OG BETALING

Hvis du lægger din ordre før kl. 16:00 på en hverdag, sender vi din pakke samme dag.

Bestiller du i weekenden inden søndag 15:00, afsendes din ordre samme dag.

Alt afhængig af hvilken pakkeleverandør du bruger, kan levering tage mellem 1-4 dage efter ordren er modtaget.

Hos Bambui kan du vælge mellem DAO365 og GLS.
– GLS leveringstid: 1-2 hverdage
– DAO365 leveringstid: 2-4 hverdage

Er din vare defekt, bedes du altid kontakte os før du sender varen ind. Kontakt os på Messenger eller på info@bambui.dk.

Ja, du har mulighed for at følge din ordre gennem vores Track & Trace funktion.